Akıldan Bilgeliğe

Kalıcı İzler Bırakmak İçin Bilge Liderliğe Giden Yol

“Kaipa ve Radjou günümüzün hızla değişen dünyasında gerçek bir rekabet avantajı olan kendi kendinizin bilge liderlik gelişimini hızlandırmanız için, günümüzün en iyi liderlerinden örneklerle, pratik bir rehber oluşturdular. Akıldan Bilgeliğe adlı kitabın ortaya koyduğu bilgilerden hepimiz faydalanabiliriz. Kendi eşsiz ve soylu amacımızı tanımlayarak, şirketlerimize, topluma, anlamlı bir değişim ve ilerleme sağlayabiliriz.”

—Indra K. Nooyi, Başkan ve CEO, PepsiCo, Inc.

“Bilgelik, uzun ve zorlu bir yolculuğu; saygı uyandıran, sürdürüle-bilir ve ilham verici bir liderlik yolculuğuna dönüştürebilir. Bu büyü-leyici kitabı okuyun ve bırakın size akıldan bilgeliğe gitmek için ihtiyaç duyacağınız araçları versin.”

—Marshall Goldsmith, New York Times’ın en çok satan yazarla-rından, MOJO ve “İş Dünyasında Zirveye Giden Yol” kitaplarının yazarı

“Akıldan Bilgeliğe, liderlik yolculuklarının nihai hedefini bize hatırla-tan pratik ve güçlü bir kitap: Deneyim yoluyla kazanılan ve başkalarına fayda sağlayan bilgelik. Daha da iyisi, Prasad Kaipa ve Navi Radjou gerçek dünya örnekleri ile dolu. Yol boyunca bize ilham vererek ve meydan okuyarak, yol haritasını adım adım sunuyorlar.”

—John R. Ryan, Center for Creative Leadership’in Başkan ve CEO’su,

“Bu olağanüstü kitap, bize günlük hayatımızda bilge liderliği uygu-lamak için kaynakları ve yolları vererek, bilgelik manevi kavramını alıp, ona hayat veriyor. Kaipa ve Radjou bilge liderlik alanını birlikte oluşturmak için, bugünün birbirine bağımlı dünyasında, diğer lider-lerle nasıl bağlanılacağını bize gösteriyor. Akıldan Bilgeliğe kitabını mutlaka okumalısınız. Bu gerçekten çıkmaya değer bir yolculuk.”

-Cynthia Cherrey, Başkan, Uluslararası Liderlik Derneği; Başkan Yardımcısı, Princeton Üniversitesi

“Akıldan Bilgeliğe ulaşmak XXI. yüzyılın en önemli liderlik mesele-sidir. Prasad Kaipa ve Navi Radjou bu dönüşüm için, her lidere önemli bir rehber sunuyor.”

-Daniel Goleman, Yazar, Duygusal Zeka

Organizasyonlar yeni bir liderlik modeli arayışındalar. Artık kimse liderleri güç ve kontrolü elinde tutan kahramanlar olarak görmek istemiyor. Yeniçağ, bilge liderlerin kendilerine özgü güçlü yanlarına, vizyonlarına ve kolektif bütüne katkılarına ihtiyaç duyuyor. Endüstri devriminden beri tükenme noktasına kadar gelen kapitalizmin şekil değiştirmesi ve insanlığa daha fazla fayda üretmesi ancak ve ancak bilge liderler sayesinde olacaktır.

Bugünün yöneticileri, ya hedeflerini gerçekleştirmek için ahlaki unsurları dikkate almayan ya da kendi ofislerine kapanarak yönettiklerinin insan olduğuna yeterince dikkat etmeyen ve kendilerinin bile kim olduklarını unutmak üzere olan bireylerden oluşuyor. Yetenekli ve faydaya odaklı liderler ise bilgelik yolculuklarında kendi kutup yıldızlarını takip ederek ilerliyorlar. Sosyal medya ve diğer iletişim kanallarıyla çok daha karmaşık bir hale gelen yenidünyada, eski beceri ve yeteneklerimizle hayatta kalmamız mümkün değil gibi görünüyor.

Liderlik her şeyden öte güven, otantik olma ve katma değer yaratmakla kazanılabilecek bir erdem. Ve bu erdemi kazanabilmek için belki de birkaç yüz yıldır unuttuğumuz bazı şeyleri yeniden hatırlamamız gerekiyor.

Prasad Kaipa ve Navi Radjou ortaya koydukları liderlik modeli ile unuttuklarımızı yeniden hatırlatıyor. Bilgelikleriyle bizim ne yaptığımıza, kim olmak istediğimize ve nasıl fark yaratabileceğimize odaklanmamızı sağlayan “Akıldan Bilgeliğe” kitabında dünyada fark yaratmış liderlerin, ekiplerin ve organizasyonların anahtar ilkelerini, doğunun bilgelik felsefesiyle yoğurarak tüm yöneticilerin hizmetine sunuyorlar. Kitabı okuduğunuzda kendinizi tanımak için çok daha fazla araca sahip olacak ve bunları basit bir şekilde nasıl uygulayacağınızı öğrenebileceksiniz. Kaipa ve Radjou’nun akademik ve mesleki kariyerleri ve koçluk yaptıkları liderlerle olan çok özel görüşmelerini kitabın ilgili bölümlerinde bulabileceksiniz.

Kitap: Akıldan Bilgeliğe
Yazar: Prasad Kaipa ve Navi Radjou
Sayfa sayısı: 256
Baskı: Haziran 2016
Etiket fiyatı: 25 TL
ISBN: 978-605-9692-09-0
Yayınevi: Sola Unitas

Eylül ayının diğer İş Kulübü Kitapları

Aşk Markaları Yaratmak

Aşk Markaları Yaratmak

Uğur Batı

Bugün pazara çıkan 10 markadan yaklaşık 8’i bir yıl içinde operasyonlarını sonlandırmak zorunda kalıyorlar. Onlar ne yapmalılar? Ama durun bir dakika, bir de aşk yaratan markalar var. Hatta kendisi aşk olan… Onlara ne demeli?

Devamını oku

Pürdikkat

Pürdikkat

Cal Newport

İster çalışma hayatında olsun isterse öğrenim hayatında, artık kimin ne kadar zeki veya yetenekli olduğunun bir önemi yok: Odaklanamayan, geride kalır.

Pürdikkat

Business Romantik

Business Romantik

Tim Leberecht

Herkesin hayalini kurduğu, daha anlamlı hatta büyülü bir iş hayatı için Business Romantik hareketini başlatan Tim Leberecht, iş dünyasına bir Romantik’in perspektifinden bakarak profesyonel hayatın bilinen tüm ezberlerini bozuyor.

Devamını oku

Kitapları kim seçiyor?

Küratör: Fatih Güner

Fatih Güner bir internet girişimcisidir. 2010 yılının sonunda sosyalmedya.co’yu kurduktan 3.5 sene sonra site Webrazzi tarafından satın alınmıştır. 2015’in ortasında Bilhassa isimli dijital reklam ajansını kurmuştur, büyük markalara danışmanlık vermeye devam etmektedir.

2011 yılından bugüne 200’den fazla etkinlikte konuşma yapmıştır. Üniversitelerde ve kurumlarda konuşmalar, Bilgi Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi gibi üniversitelerde eğitimler vermiştir.

Bodrum’da yaşamakta ve özel kurumlara dijital motivasyona dair konuşmalar yapmaktadır. Boş zamanlarında ise bolca kitap okumaktadır.

Abonelik çok kolay

Abonelik çok kolay

Kitap Kulübü’nün abonelik altyapısı, siz iptal edene kadar aboneliğinizi otomatik yeniler ve her ay küratörlerimizin seçtiği kitaplara %60’a varan indirimlerle sahip olursunuz.

Ücretsiz gönderim

Ekstra ücret yok

Kitaplarınız her ayın 26’sı ile 1’i arasında adresinizde olur; kargo, komisyon gibi ücretlerin tamamı abonelik bedeline dahildir. Üstelik kitapların hepsi size ait olur.

Okuma motivasyonu

Okuma motivasyonu

Sizleri, sosyal medya kanallarımız vasıtasıyla günde 25 ile 45 dakika arasında okuma yapmak için her gün davet ederiz. Bu sayede #herhafta1kitap bitirmenizi sağlamaya çalışırız.