Aşk Markaları Yaratmak

Ama durun bir dakika, bir de aşk yaratan markalar var.

Herkesin herkesten ve her şeyden kolayca vazgeçebildiği bir çağ… Sadakatin zihnen tasarlanmış bir vazgeçme fikri olduğunun kabullenildiği zamanlar… Kurallardan vazgeçiyoruz. Sözlerden… Prensiplerden vazgeçiyoruz. İdeolojilerden… Hayallerden… Nesnelerden ve markalardan…

Evet, ah o zavallı markalar. Bugün pazara çıkan 10 markadan yaklaşık 8’i bir yıl içinde operasyonlarını sonlandırmak zorunda kalıyorlar. Onlar ne yapmalılar? Ama durun bir dakika, bir de aşk yaratan markalar var. Hatta kendisi aşk olan… Onlara ne demeli? Çok güçlüler. Giderek de güçleniyorlar. Yüksek sadakatli bu markaların varlığı bize şu soruyu sorduruyor: Aşk, gücünü kaybeden kadim bir duygu mu yoksa daha fazla ihtiyaç duymaya başladığımız bir güvenli liman mı?

Aşk Markaları Yaratmak kitabı bu soruya ‘marka’ bağlamında yanıt arıyor. Sosyal bilimci, pozitif bilimci, akademisyen ve pazarlamacı şapkalarını aynı anda kullanan Uğur Batı, kimlik ve markalar; hedonizm ve markalar; imaj ve markalar; topluluk ve markalar; etkileşim ve markalar; estetik ve markalar; deneyim ve markalar; tasarım ve markalar; duyu ve markalar; metafor ve markalar; trendler ve markalar konularını ele alıyor. Ve kült bir aşk markası olan Harley Davidson’u 360 inceliyor.

Ve bu konuya ilgi duyan herkes için keyifli ve derinlemesine bir perspektif sunuyor.

Kitap: Aşk Markaları Yaratmak
Yazar: Uğur Batı
Sayfa sayısı: 250
Baskı: Ağustos 2017
Etiket fiyatı: 26 TL
ISBN: Henüz Belli Değil
Yayınevi: Kitap Kulübü Yayınları

Eylül ayının diğer İş Kulübü Kitapları

Pürdikkat

Pürdikkat

Cal Newport

İster çalışma hayatında olsun isterse öğrenim hayatında, artık kimin ne kadar zeki veya yetenekli olduğunun bir önemi yok: Odaklanamayan, geride kalır.

Pürdikkat

Akıldan Bilgeliğe

Akıldan Bilgeliğe

Prasad Kaipa ve Navi Radjou

Bu kitabı okuduğunuzda kendinizi tanımak için çok daha fazla araca sahip olacak ve bunları basit bir şekilde nasıl uygulayacağınızı öğrenebileceksiniz.

Devamını oku

Business Romantik

Business Romantik

Tim Leberecht

Herkesin hayalini kurduğu, daha anlamlı hatta büyülü bir iş hayatı için Business Romantik hareketini başlatan Tim Leberecht, iş dünyasına bir Romantik’in perspektifinden bakarak profesyonel hayatın bilinen tüm ezberlerini bozuyor.

Devamını oku

Kitapları kim seçiyor?

Küratör: Fatih Güner

Fatih Güner bir internet girişimcisidir. 2010 yılının sonunda sosyalmedya.co’yu kurduktan 3.5 sene sonra site Webrazzi tarafından satın alınmıştır. 2015’in ortasında Bilhassa isimli dijital reklam ajansını kurmuştur, büyük markalara danışmanlık vermeye devam etmektedir.

2011 yılından bugüne 200’den fazla etkinlikte konuşma yapmıştır. Üniversitelerde ve kurumlarda konuşmalar, Bilgi Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi gibi üniversitelerde eğitimler vermiştir.

Bodrum’da yaşamakta ve özel kurumlara dijital motivasyona dair konuşmalar yapmaktadır. Boş zamanlarında ise bolca kitap okumaktadır.

Abonelik çok kolay

Abonelik çok kolay

Kitap Kulübü’nün abonelik altyapısı, siz iptal edene kadar aboneliğinizi otomatik yeniler ve her ay küratörlerimizin seçtiği kitaplara %60’a varan indirimlerle sahip olursunuz.

Ücretsiz gönderim

Ekstra ücret yok

Kitaplarınız her ayın 26’sı ile 1’i arasında adresinizde olur; kargo, komisyon gibi ücretlerin tamamı abonelik bedeline dahildir. Üstelik kitapların hepsi size ait olur.

Okuma motivasyonu

Okuma motivasyonu

Sizleri, sosyal medya kanallarımız vasıtasıyla günde 25 ile 45 dakika arasında okuma yapmak için her gün davet ederiz. Bu sayede #herhafta1kitap bitirmenizi sağlamaya çalışırız.