Reklamsız Marka Yaratmak

Markanızı büyütmek için reklam şart. Ama reklam bütçeleri çok yüksek… Peki, ne yapacaksınız?

Büyük bir marka yaratmak için pazarlama eğitimine ya da pazarlama deneyimine ihtiyacınız yok. En iyi markaların bazıları kendilerini hiçbir biçimde pazarlama uzmanı olarak görmeyen insanlar tarafından inşa ediliyor. İşte bu kitap dünya standartlarında bir marka yaratmak isteyen herkese yardımcı olmak için yazıldı.

Pahalı bir reklam kampanyası için yeterli paranız yoksa mevcut pazarlama ve reklam stratejinizin değerinden şüphe ediyorsanız veya en yeni dijital medya araçlarının yüzeysel uygulamalarının ötesine geçmek istiyorsanız, doğru yere geldiniz.

Reklamsız Marka, yazarın dünyanın önde gelen açık kaynak yazılım şirketi olan Red Hat’de bir milyar dolarlık bir marka yaratmaya yardımcı olduğu 10 yıllık deneyiminden yola çıkarak bir marka yaratmayı adım adım anlatan bir rehber.

Reklamsız Marka Yaratmak

Reklamsız Marka 20. yüzyılın büyük markalarını geliştirmek için kullanılan klasik konumlandırma prensiplerini, artık 21. yüzyıl markaları için sunulan yeni topluluk oluşturma stratejileri ve araçları ile birleştiriyor. Eski dünyanın en iyileri, yeni dünyanın en iyileriyle buluşuyor.

Kitap: Reklamsız Marka Yaratmak
Yazar: Chris Grams
Sayfa sayısı: 380
Baskı: Ekim 2016
Etiket fiyatı: 25 TL
ISBN: 978 605 6510 66 3
Yayınevi: The Kitap Yayınları

Kitapları kim seçiyor?

Küratör: Fatih Güner

Fatih Güner bir internet girişimcisidir. 2010 yılının sonunda sosyalmedya.co’yu kurduktan 3.5 sene sonra site Webrazzi tarafından satın alınmıştır. 2015’in ortasında Bilhassa isimli dijital reklam ajansını kurmuştur, büyük markalara danışmanlık vermeye devam etmektedir.

2011 yılından bugüne 200’den fazla etkinlikte konuşma yapmıştır. Üniversitelerde ve kurumlarda konuşmalar, Bilgi Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi gibi üniversitelerde eğitimler vermiştir.

Bodrum’da yaşamakta ve özel kurumlara dijital motivasyona dair konuşmalar yapmaktadır. Boş zamanlarında ise bolca kitap okumaktadır.