Sıkça Sorulan Sorular

Genel

Kitap Kulübü nedir?

Kitap Kulübü; zamansızlıktan kitap okuyamayanların, nereden ve nasıl başlayacağına karar veremeyenlerin ve motivasyona ihtiyaç duyanların imdadına yetişen bir okuma kulübüdür.

Kitap Kulübü aboneliği nasıl işliyor?

Dilediğiniz kulübe 1, 3, 6 ve 12 aylık olarak abone olabilir. Küratörlerimiz tarafından seçilen kitaplar her ayın 1’inden önce size ücretsiz kargo ile ulaştırılır.

Üyeliğimi ne zaman başlatabilirim?

Aboneliğinizi istediğiniz an başlatabilirsiniz. Her ayın 25’inde bir sonraki ay için abonelikler kapanmış olur.

Birden fazla kulübe abone olabilir miyim?

Tabii ki. Dilediğiniz kulüplere eşzamanlı olarak abone olabilirsiniz.

Abonelik hediye edebilir miyim?

Evet. Abonelik Hediye Et bölümünden hediye edeceğiniz kişinin bilgilerini ve özel notunuzu hazırlayarak hediye abonelik başlatabilirsiniz.

Kitaplar için ayrıca bir ücret ödemem gerekiyor mu?

Kitap ücretleri ve kargo ücreti abonelik bedeline dahildir. Abonelik ücreti dışında sizden herhangi bir ücret talep etmiyoruz.

Ödeme ve Abonelik

Abonelik için hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Aboneliğinizi şimdilik MasterCard, Visa, Maestro, American Express kredi kartları ve Banka Havalesi ile başlatabilirsiniz. En yakın sürede de farklı ödeme yöntemlerini aktif hale getirerek seçenekleri genişleteceğiz.

Abonelik ücreti kredi kartımdan ne zaman çekilir?

Abonelik ücreti her ayın 20 ile 25’i arasında kredi kartınızdan tahsil edilir. Örneğin 1 aylık abone olursanız ayda bir kez, 3 aylık abone olursanız üç ayda bir olmak üzere, 6 aylık abone olursanız yılda toplamda iki kez olacak şekilde ödeme tahsil edilir. Yıllık üyelikte ise tek bir çekim gerçekleşir.

Kredi kartı bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

Eski aboneliğinizi iptal edip yeni bir abonelik başlatarak kart bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Otomatik yenileme olmadan abone olabilir miyim?

Şimdilik böyle bir seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Aboneliğimi nasıl iptal ederim?

Siteye üyeyseniz HESABIM sayfası üzerinden aboneliğinizi iptal edebilirsiniz. Eğer üye değilseniz aboneliğinizi merhaba@kitapkulubu.com.tr ‘ABONELİK İPTALİ’ başlıklı bir e-posta göndererek istediğiniz an iptal edebilirsiniz.

Faturanın şirketim üzerine kesilmesini istiyorum, ne yapabilirim?

Ödeme sayfasında yer alan Vergi Dairesi ve Vergi Numarası bölümlerini doldurarak faturalarınızın şirket üzerine kesilmesini sağlayabilirsiniz. Daha sonrasında değiştirmek için merhaba@kitapkulubu.com.tr adresine ‘BİLGİ GÜNCELLEMESİ’ başlığı ile bir e-posta göndermeniz yeterlidir.

Gönderim

Teslimatlar nasıl yapılır? Teslimat süreci nasıl işliyor?

Kitap Kulübü, aylık abonelik modeli ile çalıştığından dolayı kitaplar, bir önceki ayın son günlerinde size teslim edilmiş olmalıdır. Kargo şirketlerinin ‘kısıtlı dağıtım yaptığı’ yerlerden birinde yaşıyorsanız, kitaplarınızı kargo şirketinin sizi yönlendireceği, size en yakın olan şubeden almanız istenebilir. Bu durum kitap kulübünün kontrolünde değildir.

Siparişiniz ayın 1’inden önce teslim edilmediyse ve kitap kulübünün sosyal medya hesaplarından aksi bir bildirim yapılmamışsa, merhaba@kitapkulubu.com.tr adresine bir mail atmanız yeterlidir. Kitaplarınız en hızlı şekilde adresinize gönderilecektir.

Teslimat adresini veya alıcı isimlerini değiştirebilir miyim?

Gönderim henüz gerçekleştirilmediyse alıcı bilgilerini ve teslimat adresini değiştirebilirsiniz.

Aylık kitaplarımın kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Kitap kulübü aylık abonelik sistemi ile çalışmaktadır ve her ayın 1’inden önce kitaplarınızın gönderilmesi önceliğimizdir. Belirli ayın kitapları kargoya verildiğinde bunu kitap kulübünün sosyal medya hesaplarında paylaşırız, kulübün hesaplarını takip ederek bu konuda bilgi alabilirsiniz.

Bize iletişim formu vasıtasıyla ulaşabilir, Facebook sayfamızdan mesaj atabilir veya Twitter’dan mesaj gönderebilirsiniz.

Kargo ücreti veriyor muyum?

Kitap Kulübü’nde dilediğiniz kulübe üye olursunuz ve herhangi bir kargo ücreti ödemezsiniz.

Yurt dışından abone olabilir miyim?

Şimdilik yurt dışına gönderim yapmıyoruz ancak umuyoruz ki en kısa sürede yurt dışına da gönderime başlayabiliriz.

Kayıtlı adresimi nasıl değiştirebilirim?

Adres değişiklik talebinizi bize merhaba@kitapkulubu.com.tr e-posta adresi, iletişim sayfamız veya WhatsApp (+90 533 131 93 59) üzerinden iletebilirsiniz.

Abone olduğum ürünler ne zaman ulaşır?

Abone olduğunuz ürünler her ayın 25’inde kargolanmaya başlar ve konumunuza göre ayın 1’inden önce adresinize ulaşmış olur.

İş Ortaklıkları ve Pazarlama Çalışmaları

Ürününüzü incelemek istiyorum. Ücretsiz olarak gönderebilir misiniz?

Kitap Kulübü’ne duyduğunuz merak ve heyecan için çok teşekkür ederiz. Ücretsiz olarak yalnızca belirli bir miktarda gönderim gerçekleştirebiliyoruz ancak en önemli kriterimiz bizim hissettiğimiz kitap aşkını aynı seviyede hissedebilmeniz. Eğer böyleyse bize merhaba@kitapkulubu.com.tr e-posta adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

Ben bir yazarım. Kitaplarımı nasıl size ulaştırabilirim?

Kitap seçimlerimiz küratörlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. Kitabınızın kulübümüze uygun olduğunu düşünüyorsanız kitabınıza dair detaylı bilgileri merhaba@kitapkulubu.com.tr e-posta adresi üzerinden bizimle paylaşabilirsiniz.

Yayıncıyım, sizinle çalışmak istiyoruz.

Kitap seçkinizin kulübe uygun olduğunu düşünüyorsanız bize merhaba@kitapkulubu.com.tr e-posta adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

Reklam çalışması yapmak istiyorum.

Tüm reklam ve iş ortaklığı çalışma istekleriniz için bize merhaba@kitapkulubu.com.tr e-posta adresi üzerinden ulaşabilirsiniz.

Destek

Kitaplarımdan biri eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Faturanızdaki kitaplarla paketin içinden çıkan kitapları kontrol edin.

Faturanızda yer alan kitapların tamamı paketinizin içinden çıkmadıysa durumu kargo çalışanının şahitliğinde tutanağa geçirin ve ilgili tutanağı merhaba@kitapkulubu.com.tr adresine gönderin. E-postanız tarafımıza ulaştığında kitaplarınız tarafınıza sevk edilecek aksi halde bedel iadesi sağlanacaktır.

Kitaplarım hasarlı geldi. Ne yapmam gerekiyor?

Her zaman ürünlerinizi kargodan alırken kontrol edin, olumsuz bir durum varsa Hasar Tespit Tutanağı tutturun ve geri gönderilmesini talep edin. Ürünler bize ulaştığı an yeni ürünleriniz adresinize gönderilecektir.

Bu ayın kitapları arasında benim daha önce satın aldığım kitaplar mevcut, değiştirebiliyor muyum?

Kitap Kulübü’nün amacı 1 ay içerisinde birbirini tamamlayıcı kitapları okuyarak çepeçevre bir okuma deneyimi sunmaktır. Eğer herhangi bir ayın içerisinde daha önce satın almış olduğunuz bir kitap mevcutsa size göndereceğimiz paketteki kitabı arkadaşınıza hediye etmenizi öneririz. Böylece sevdiklerinizle birlikte de okuma yapmış olursunuz 🙂

İadem kabul edilmezse ne olur?

İadesi kabul edilmeyen ürünler, tarafınıza geri gönderilmektedir.

İade gönderdiğim kitapları nasıl takip edebilirim?

Tarafımızca teslim alınan kitapların ambalajı kontrol edilecektir. İade işleminin onaylanması durumunda; işleminiz gerçekleşecek ve iade sürecine yönelik bir e-posta alacaksınız.

İade kitapları tarafınıza nasıl gönderebilirim?

İade etmek istediğiniz kitaplar için iletişim formunu kullanabilirsiniz. İlgili alanları doldurarak “Gönder” tuşuna basınız. Talebiniz tarafımıza ulaştığında, kitapları nasıl göndereceğiniz konusunda yönlendirileceksiniz.

Ürün iade şartları nelerdir?

Kitap, bir ürün olarak ‘Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürün’ statüsünde olduğundan dolayı kargo poşetinin açılmamış olmasına dikkat etmeniz gerekmektedir. Poşeti açılmamış kargoyu “iki” (2) iş günü içerisinde iade etmeniz gerekmektedir.